Κυριακή 23 Αυγούστου 2020

ΚΑΘΕΝΟΙ.ΑΡΧΕΙΟ Θ.ΚΟΡΩΝΗΣ



Καθενοί. Τοπικοί λαϊκοί οργανοπαίχτες στη πλατεία σε πανηγύρι του χωριού.
Έπαιξαν οι μουσικοί. Από δεξιά Αντώνης Ακριώτης (Παπαντώνης) λαούτο, Γιάννης Κανατσέλος ( Φλέτρας) βιολί και Θανάσης Λάπας από τους Βούνους κλαρίνο. Ο πιτσιρικά της παρέας είναι ο Δημήτρης Κανατσέλος ο γιός του βιολιτζή.




ΑΡΧΕΙΟ:ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΡΩΝΗΣ


Η φωτογραφία η οποία ενώνει δύο αιώνες( 19ο και 20ο). Ο παππούς μου Γεώργιος Τσάκος και η γιαγιά μου Ελένη γεννήθηκαν στα τέλη του 19ου αιώνα με τα παιδιά τους τα οποία γεννήθηκαν στις αρχές του 20ου. Όρθια δίπλα στον παππού μου είναι η μάνα μου Μαρία (1913), μπροστα της ο αδερφός της Κώστας (1921) κατ στη πόδια της γιαγιάς μου η Σωτηρία (1925). Η λήψη της φωτογραφίας έγινε πιθανώς το 1926 στην αυλή του σπιτιού τους στο χωριό μας στους Καθενούς (Καθενοί) Ευβοίας.



Καθενοί. Η δίκη των ζώων.
Παιδικό θεατρικό δρώμενο στη πλατεία του χωριού στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Οι άνθρωποι κατηγόρησαν τα ζώα και τα έσυραν στα δικαστήρια τους. Στη φωτογραφία αναπαριστάνεται η δίκη. Από δεξιά, ο πρόεδρος του δικαστηρίου Καβαθάς Τριαντάφυλλος, και δίπλα του τα κατηγορούμενα ζώα. Ο σκύλος Αντώνης Καρράς απολογείται, το κουνελάκι εγώ και δίπλα μου ο Αντώνης Ρούσος. Τα ονόματα των ζώων ήταν γραμμένα στις χάρτινες ταινίες τις οποίες είχαμε περασμένες στο στήθος μας.Το δρώμενα έγινε στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1960


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.