Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

ΤΟ ΚΤΊΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟΥ


-       
ο Σταύρος ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, στα εγκαίνια θεμελίωσης του καταφυγίου του ΕΟΣ, στη Λειρι, τέλη Ιουνίου του 1960. Μέχρι και το 1966, που περατωθηκε και παραδοθηκε προς χρήση, συμμετείχε ως αρχιμαστορας στη διάρκεια κατασκευής του. Παράλληλα, πριν και αρκετά χρόνια μετά τη κατασκευή του καταφυγίου, είχε διατελέσει, ως οδηγός βουνου, για τις ορειβατικες οργανώσεις. Ήταν άριστος κυνηγός και γενικά γνώστης του βουνού!!








   
-          Στη κάτω φωτογραφία, μπροστά, ο ασπρομαλλης, είναι ο θείος μου, ο Γιάννης ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, πατεραςτου εξαδέλφου μου, του Άγγελου, που εργαζεται, στον ΟΤΕ. Και ο πισω με τα γυαλιά και το μουστάκι, ο γλυκός μου, πολυαγαπημενος, πατερας μου, Σπυρος ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ. Εδώ αν δε κάνω λάθος, είναι καλοκαίρι του 1971-72, (το 1928 γεν. ο πατερας μου) , στη κατασκευή σκεπης, σε ένα τμήμα επέκτασης, στο κατάφυγιο του ΕΟΣ!! Επίσης ο πατερας μου, είχε συμμετάσχει, στην εργασία κατασκευής του καταφυγίου εκ θεμελίων, αλλά  παντα υπό τις προσταγες και υποδείξεις του αρχιμαστορα, του μπάρμπα Σταυρου!!!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.