Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

ΜΟΙΡΟΛΟΓΙΑ ΣΥΛ.ΖΑΠΠΑ


10.Στη πόλη πάνε κι έρχονται
Στην ξενιτιά γυρίζουν
Μα στ’Αι-Θόδωρου την αυλή
Πάνε και δε γυρίζουν

11.Αυτού που πας μαννούλα μου
Και που θα διαγυρίσεις
Βάλε σημάδια γυρισμού
Το δρόμο μη ξεχάσεις
Αν τύχει και διψάσεις
Νερό να μη ζητήσεις
Μη πιείς νερό απ’τη λησμονιά
Και μας αλησμονήσεις

12.Μάννα μ’ στα ξένα δεν ειν’καλά
Καιρό να μη καθίσεις
Τα ξένα είν’βαρύτερα
Πικρά φαρμακωμένα

13.Μανούλα μου τι σκέφτεσαι
Κι είσαι συλλογισμένη
Μη και σε μάλωσε κανείς
Και είσαι θυμωμένη

14.Μα δε με μάλωσε κανείς
Δεν είμαι θυμωμένη
Στον Άδη θε να κατεβώ
Λι είμαι συλλογισμένη

15.Μάνα μ’ στον Άδη δεν καλά
Ποτέ δεν ξημερώνει
Εκει πουλάκια δε λαλούν
Και κούκοι δε το λένε

16.Μάνα μ’ να το καλοσκεφτείς
Το έγκλημα που κάνεις
Έκατσες να συλλογιστείς
Κι έπεσες να πεθάνεις

17.Τώρα που βρήκα τον καιρό
Κι άνθρωπο μπιστεμένο
Να στείλω στη μανούλα μου
Πουκάμισο πλυμένο
Πουχω καιρό στη ξενιτιά
Και είναι λερωμένο

Μορφούλα Καρλατήρα
Τάσου Ζάππα ΕΥΒΟΙΚΑ Γ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.